wtorek, 27 sierpnia 2013

Dzień 4

91,90 kg
Juuuupi! Jest 1 po 9!
Wiem, że przede mną daleka droga ale takie małe sukcesy cieszą.

Woda - ponad 1,75 litra / dzień
Śniadanie 1: 2 kromki chleba razowego (własny wypiek) z twarożkiem wiejskim, ogórek zielony, pomidor, herbata zielona
Śniadanie 2: Kawa z mlekiem, jogurt naturalny z 1 łyżką otrębów owsianych.
Obiad: Pierś z kurczaka (150 g) z cebulką w jogurcie naturalnym z makaronem razowym (30 g).
Podwieczorek: Kefir i dwa ciasteczka owsiane
Kolacja: dwie małe kromeczki chleba z twarożkiem i 3 kawałeczki pomidora suszonego w zalewie.

Miałam gości. Było piwko i ciastka - powstrzymałam się... poczęstowałam za to chlebem własnego wypieku i swojej roboty suszonymi pomidorami w zalewie. Ja zjadłam przed wizytą. Przy gościach tylko herbatkę wypiłam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz