sobota, 3 września 2011

Dzień 36 - Naleśniki

Na wadze 82,3 kg

Zatęskniłam do naleśników. Poszperałam i znalazłam przepis na naleśniki z produktów dozwolonych.

4 jajka
2 łyżki skrobii
0,5 szkl mleka
1/3 szkl wody gazowanej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
Mieszamy wszystko razem. Ciasto wychodzi bardzo rzadkie. Wylewamy chochlę na dobrą patelnię teflonową. Czekamy aż całkowicie się zetnie. Delikatnie przewracamy na drugą stronę. Wychodzi mi z tego 8 naleśników. Wystarczają na dwa dni.
W związku z tym, że dżemy też są zabronione ze względu na zawartość cukru... zrobiłam własne powidełka z moreli. Pokroiłam morele na kawałki razem ze skórką. Poddusiłam aż się rozpadły. Za pomocą blendera rozdrobniłam również skórki. Wyszła ładna gładka masa. Dosłodziłam odrobinę słodzikiem. I zjadłam razem z naleśnikami. Pycha!



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz